کار هنری با پوست و استخوان و فلس ماهی


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

 

   کار هنری با پوست و استخوان و فلس ماهی

 

ما معمولا" هنگامی که از پوست و استخوان و فلس ماهی سخن به میان می آید احساس ناخوشایندی به ما دست می دهد، در حالیکه خانم “إلينا زورافزكايا Elena Zhuravskaya” چنین احساسی ندارد و با همین استخوانها و فلس های وپوست ماهی با  کارهنری خود تابلوهای زیبایی خلق می کند.

 

فنانة أوكرانيه تشكل لوحات فنية من عظام السمك قشوره (صور+فيديو)

 
این هنرمند اوکراینی از سالها پیش این هنررآغاز کرده است. همسر او یک ماهیگیر است و به او درجمع آوری پوست و استخوان و فلس های ماهی به او کمک می کند.  این هنرمند همچنین از فامیل و دوستان و همسایگان خود خواسته است او را در جمع آوری مواد اولیه کارهنری هنری خود یاری دهند.

 

فنانة أوكرانيه تشكل لوحات فنية من عظام السمك قشوره (صور+فيديو)


کار هنری"إلينا زورافزكايا" خالی از زحمت نیست و به دقت و تلاش  و وقت  زیادی نیاز دارد و بسیار زمانبر است و همانطور که این هنرمند می گوید برخی از تابلوهای او یک روزه تمام می شود ، ولی گاهی یک  کار او یک سال طول می کشد.

 

فنانة أوكرانيه تشكل لوحات فنية من عظام السمك قشوره (صور+فيديو)

 

این هنرمند از ابزار خاصی  از جمله چکش بسیار کوچک و چوب  خلال دندان  و فرچه کوچک  و لاک ناخن برای براق کردن استخوانها و پوست  و همچنین چسب برای این کارهنری خود استفاده می کند.

 

فنانة أوكرانيه تشكل لوحات فنية من عظام السمك قشوره (صور+فيديو)

فنانة أوكرانيه تشكل لوحات فنية من عظام السمك قشوره (صور+فيديو)

فنانة أوكرانيه تشكل لوحات فنية من عظام السمك قشوره (صور+فيديو)

فنانة أوكرانيه تشكل لوحات فنية من عظام السمك قشوره (صور+فيديو)

منابع: 1،2

                            

گستره gostareh

متنوع


 

                 


          


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:,ساعت 1:0 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت